Вівторок, 19.03.2024, 09:45
Вітаю Вас Гість | RSS

«Географічні орієнтири»

Меню сайту
...
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методична скарбничка

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 8
Показано матеріалів: 1-8

Учитель географії Солонянської СЗШ №1 Лимар Олена Михайлівна пропонує матеріали які допоможуть  активізувати  діяльність учнів на уроках географії.
Мої файли | Переглядів: 1080 | Завантажень: 143 | Додав: lyudmila2109 | Дата: 09.01.2016 | Коментарі (0)

Пропонуємо увазі колег досвід роботи учителя географії Письмечівської СЗШ Приймак Олени Миколаївни, який  поєднує традиційні і нетрадиційні  форми і методи продуктивного навчання, допомагає запровадити інноваційні технології навчання, сприяє  розвитку творчих здібностей та обдарувань школярів.   

Мої файли | Переглядів: 668 | Завантажень: 28 | Додав: lyudmila2109 | Дата: 09.01.2016 | Коментарі (0)

Шановні колеги!

Надаємо для використання під час викладання уроків географії за новою програмою у 6 класі  матеріали з досвіду роботи учителя географії Солонянської СЗШ№1 Бондар В.О.. 

 
Мої файли | Переглядів: 661 | Завантажень: 45 | Додав: lyudmila2109 | Дата: 09.10.2015 | Коментарі (0)

Балаур Наталія Михайлівна

Учитель географії Аполонівської неповної середньої школи

Працює над проблемою "Розвиток критичного мислення на уроках географії"



Мої файли | Переглядів: 502 | Завантажень: 0 | Додав: lyudmila2109 | Дата: 06.03.2015 | Коментарі (0)

Гарус Л.М. Науково-дослідницька діяльність учнів.


Дана робота містить матеріал для організації науково-дослідницької діяльності учнів з географії. Науково-дослідницька пошукова робота активізує пізнавальну діяльність  учнів, розвиває вміння учнів вести науковий пошук та  наукове дослідження, що сприяє покращенню знань учнів з географії. Матеріали стануть в нагоді для   учителів географії, керівників географічних гуртків чи секцій шкільних НТУ
.


Мої файли | Переглядів: 875 | Завантажень: 0 | Додав: lyudmila2109 | Дата: 08.10.2013 | Коментарі (0)

В основі лежать принципи особистісно-орієн- тованого навчання та принципи безпосередньої участі кожного учасника занять, як шукача шляхів і засобів розв’язання проблем.
Ефективність цього навчання враховує мотиви навчання, ви- користовуючи різні методи і форми, суб’єктивний досвід учнів, технології дистанційного навчання, запроваджує систему контро- лю за набутими знаннями учнів.
При навчанні різних вікових груп використовуються різні ін- терактивні технології:
5-7 класи – ігрові, розвиваючого характеру;
8-10 класи – узагальнення ідей, висновки, прогнозування.
Інтерактивне навчання продуктивне в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії усіх учасників навчання. Розуміння учнів, що вони роблять, рефлек- тують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють.
Досвід передбачає модель життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільного вирішення проблем, а також сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створен- ню атмосфери співробітництва.
Мої файли | Переглядів: 9490 | Завантажень: 0 | Додав: lyudmila2109 | Дата: 08.01.2013 | Коментарі (0)

Вивчення географії у 2012-2013 навчальному році буде здійснюватись за збірниками програм:

Мої файли | Переглядів: 884 | Завантажень: 0 | Додав: alla | Дата: 07.09.2012 | Коментарі (0)

Зміст шкільного курсу економіки побудовано таким чином, щоб він зміг реалізувати мету і завдання курсу, сформувати базові знання з основ економічної науки, познайомити з основними тенденціями розвитку економіки (науки і господарства) на сучасному етапі отримати спеціалізацію з обраного профілю.

Мої файли | Переглядів: 793 | Завантажень: 0 | Додав: alla | Дата: 07.09.2012 | Коментарі (0)

Друзі сайту
Липень 2016
Пошук
Фази Місяця

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz