Умови та порядок проведення другого (обласного) туру щорічного конкурсу «Учитель року»
у Дніпропетровській області у 2014 році в номінації «ГЕОГРАФІЯ»
1. Умови проведення:
За результатами проведення першого туру щорічного конкурсу «Учитель року» у
номінації «ГЕОГРАФІЯ» (далі - Конкурс) переможець бере участь у другому турі Конкурсу.
1.1. Для участі в другому турі Конкурсу
необхідно надіслати до 10 грудня 2013 року (при поштовому відправленні за
штемпелем не пізніше 05 грудня 2013 року) до
Дніпропетровського ОІППО (ІІ поверх навчального корпусу, каб.204 (приймальня) комплект
матеріалів зібраних в папку, а саме:
-
лист-представлення за формою;
-
витяг з протоколу засідання оргкомітету
першого туру Конкурсу про висунення кандидатури на участь у другому (обласному)
турі Конкурсу;
-
заяву учасника ІІ туру Конкурсу за
зразком;
-
інформаційну картку учасника ІІ туру
Конкурсу;
-
узагальнення досвіду роботи (до 12 друк. стор.);
-
фотографії (портрет та 2-3 сюжетні про
педагогічну діяльність в електронному варіанті – тип – IPEG, розмір – до 5 МБ);
-
додаткові матеріали (за бажанням
вчителя: розробки уроків – до 3-х, розробка позакласного заходу);
-
якщо для проведення конкурсного уроку та
самопрезентації необхідно додаткове обладнання, надаються відповідні заявки;
-
перелік матеріалів, наданих на Конкурс;
(Зразки бланків документів - на офіційному
сайті Конкурсу www.ur.gov.ua
у листі МОН України від 09.10.13
№ 1/9-705 «Методичні рекомендації з організації та проведення всеукраїнського
конкурсу «Учитель року – 2014».)
1.2. Всі документи
надаються у паперовому вигляді та на електронних носіях. Матеріали на паперових
носіях, подаються в одному примірнику, а в електронному варіанті – на 1
компакт-диску із зазначенням номінації, прізвища, імені та по батькові учасника
Конкурсу, а також місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу).
1.3. Не
підлягають розгляду матеріали, підготовлені з порушенням вимог щодо їх
комплектності та оформлення, а також ті, що надійшли з порушенням термінів.
2. Порядок проведення Конкурсу:
2.1.
Конкурс проводитиметься з 15 грудня 2013 року до
28 січня 2014 року. Конкретні дати проведення першого та другого етапів
обласного туру оргкомітет визначає самостійно і інформує регіони листом.
2.2.
Конкурс проводиться у два етапи. Оцінювання завдань на кожному етапі
здійснюється відповідно до орієнтовних критеріїв, що встановлюються оргкомітетом
та журі Конкурсу.
2.3.
На кожному етапі Конкурсу члени журі оцінюють роботу конкурсантів за визначеною
бальною системою.
2.4.
Підсумок першого та другого етапів Конкурсу є колегіальним рішенням журі, тому
перегляду не підлягає. У разі виникнення конфліктних та суперечливих питань
щодо результатів оцінювання конкурсних змагань роз’яснення учасникам надає
голова журі або його заступник.
2.5. Результати
проведення всіх етапів Конкурсу оформляються протоколами засідання журі, які
підписує голова, відповідальний секретар та всі присутні члени журі. Після
кожного конкурсного випробування першого та другого етапів Конкурсу результати
оцінювання доводяться до відома конкурсантів в присутності всіх членів журі.
Підсумки проведення Конкурсу розміщуються на веб-сайті Дніпропетровського ОІППО
(www.doippo.dp.ua).
3. Порядок проведення першого
(відбіркового) етапу Конкурсу:
3.1. На
першому (відбірковому) етапі (далі І етап) Конкурсу члени журі розглядають (не
оцінюючи) матеріали учасників, надіслані на Конкурс та проводять конкурсні
випробування (1-2 дні):
3.1.1. «Інтернет-ресурс». Учасник
Конкурсу не пізніше 1 грудня 2013 року розміщують на особистому або шкільному
інтернет-сайті, блозі і т. п. навчальні методичні та (або) інші авторські
розробки, які відображають інноваційний досвід роботи та демонструють якість
подання освітньої інформації в мережі Інтернет (ПОРТФОЛІО). До фахового оргкомітету
подається диск, де вказана електронна адреса сайту та продубльовано портфоліо вчителя. Конкурсне завдання оцінюється заочно.
3.1.2. Тестування з теорії та методики викладання географії, педагогічної
психології, використання інформативно-комунікативних технологій. Конкурс проводиться у паперовій або мультимедійній
формі (за рішенням журі). Зміст, критерії оцінювання та тривалість виконання
конкурсного завдання визначає журі. Конкурсне завдання оцінюється під час
проведення Конкурсу. Тривалість – до 50 хвилин.
3.1.3. Співбесіда. Формат: дискусія за змістом проблеми, над якою працює
вчитель. Кількість запитань визначає журі.Конкурсне
завдання оцінюється під час проведення Конкурсу. Тривалість – до 10 хвилин.
3.2. Підбиття підсумків І етапу Конкурсу:
3.2.1. Підсумки І етапу
підбиваються за загальною сумою балів усіх конкурсних випробувань з точністю до
сотих. Після цього остаточний результат округлюється до цілого.
3.2.2. Якщо кількість балів
набрана конкурсантами однакова, тоді до другого етапу (далі - ІІ етап) Конкурсу проходить конкурсант, у якого
більша кількість балів за конкурси 3.1.2.;
3.2.3. За
результатами конкурсних випробувань І етапу Конкурсу визначаються 10
конкурсантів, які набрали більшу кількість балів. Вони запрошуються до участі у
ІІ етапі Конкурсу;
3.2.4. По завершенні випробувань І етапу Конкурсу набрані бали
анулюються.
4. Порядок проведення другого
(заключного) етапу Конкурсу:
4.1. На ІІ етапі Конкурсу конкурсанти
проводять:
4.1.1. Самопрезентація ( до 10хвилин.).
Тему самопрезентації визначає сам учасник Конкурсу. Самопрезентація покликана сформувати
перше враження та ознайомитись з унікальністю особистості вчителя, визначити
лідерські якості та креативність
конкурсанта. Самопрезентація
учасника не оцінюється журі конкурсу.
4.1.2. Електронна презентація досвіду (до 10 слайдів, регламент до 15
хвилин, включаючи відповіді на питання). Формат: презентація конкурсантом
власного професійного досвіду, в якому відображаються інноваційні підходи до
освіти, сутність використовуваних технологій, що використовуються,
відповідність їх сучасним вимогам. Конкурсне завдання оцінюється під час
проведення Конкурсу.
4.1.3.Конкурсний
урок (40хвилин). Формат:
проведення уроку у навчальному закладі, запропонованому організаторами
Конкурсу. День проведення, тема уроку та клас визначаються напередодні
жеребкуванням. Урок має бути ілюстрацією представленого досвіду роботи вчителя,
його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та
здатності продукувати нові. (Всі матеріали до уроку вчитель готує власноруч). Оцінюється під час проведення Конкурсу.
4.1.4.Самоаналіз
уроку(10хвилин). Самоаналіз
проводиться безпосередньо після проведення уроку. Він являє собою розбір і
оцінку уроку загалом і окремих його сторін.Формат: власний аналіз і оцінка
уроку в цілому та окремих його етапів. Члени журі можуть ставити питання для
одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на
уроці. Конкурсне завдання оцінюється під час проведення
Конкурсу.
4.1.5. Майстер-клас (20хвилин). Формат:
ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом (умовно «Школа передового
педагогічного досвіду» заснованого на практичних діях показу і демонстрації
творчого вирішення певної педагогічної, психологічної, методичної задачі, обмін
досвідом навчання і виховання учнів.(Матеріали до майстер-класу вчитель готує
власноруч.). Конкурсне завдання оцінюється під час проведення
Конкурсу.
4.2.
Підбиття підсумків ІІ етапу обласного туру Конкурсу:
4.2.1. Підсумки ІІ етапу
підбиваються за загальною сумою балів усіх конкурсних випробувань з точністю до
сотих. Після цього остаточний результат округлюється до цілого.
4.2.2. За результатами
випробувань ІІ етапу Конкурсу
визначаються переможець та два лауреати.
4.2.3.
Переможцем Конкурсу вважається його учасник, який набрав за результатами
Конкурсу найбільшу кількість балів. У випадку однакової кількості балів
перевага надається тому учаснику, який має вищий бал за конкурс 4.1.3.
4.2.4. Лауреатами Конкурсу вважаються учасники, які за результатами Конкурсу
посіли наступні два перших місця після переможця.
4.3.
Переможці та лауреати нагороджуються відповідно до чинного положення.
Проректор ДОІППО В.І. Кудирко
Голова оргкомітету Конкурсу у номінації «Географія» А.В. Скоробогатов