Пропонуємо увазі колег досвід роботи учителя географії
Письмечівської СЗШ Приймак Олени Миколаївни, який поєднує традиційні і нетрадиційні форми і методи продуктивного навчання,
допомагає запровадити інноваційні технології навчання, сприяє розвитку творчих здібностей та обдарувань
школярів.
Надаємо для використання під час викладання уроків географії за новою програмою у 6 класі матеріали з досвіду роботи учителя географії Солонянської СЗШ№1 Бондар В.О..
Дана робота містить матеріал для організації науково-дослідницької
діяльності учнів з географії. Науково-дослідницька пошукова робота активізує пізнавальну діяльність
учнів, розвиває вміння учнів вести науковий пошук та наукове дослідження, що сприяє покращенню
знань учнів з географії. Матеріали стануть в нагоді для учителів географії, керівників
географічних гуртків чи секцій шкільних НТУ.
В основі лежать принципи особистісно-орієн- тованого навчання та принципи безпосередньої участі кожного учасника занять, як шукача шляхів і засобів розв’язання проблем. Ефективність цього навчання враховує мотиви навчання, ви- користовуючи різні методи і форми, суб’єктивний досвід учнів, технології дистанційного навчання, запроваджує систему контро- лю за набутими знаннями учнів. При навчанні різних вікових груп використовуються різні ін- терактивні технології: 5-7 класи – ігрові, розвиваючого характеру; 8-10 класи – узагальнення ідей, висновки, прогнозування. Інтерактивне навчання продуктивне в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії усіх учасників навчання. Розуміння учнів, що вони роблять, рефлек- тують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Досвід передбачає модель життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільного вирішення проблем, а також сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створен- ню атмосфери співробітництва.
Зміст шкільного курсу економіки
побудовано таким чином, щоб він зміг реалізувати мету і завдання курсу,
сформувати базові знання з основ економічної науки, познайомити з основними
тенденціями розвитку економіки (науки і господарства) на сучасному етапі
отримати спеціалізацію з обраного профілю.