Неділя, 22.12.2024, 17:22
Вітаю Вас Гість | RSS

«Географічні орієнтири»

Меню сайту
...
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методична скарбничка

Головна » Файли » Мої файли

Гарус Л.М. Науково-дослідницька діяльність учнів.
08.10.2013, 18:05
 І. Вступ.

Людина, що не знає нічого, може навчитися; справа тільки в тому, щоб запалити в ній бажання вчитися.

                                                                                    Д. Дідро

     Зміни  в  освіті  не  пройшли  стороною,  минаючи    школу.  Змінюються  плани,  програми,  підручники.  Змінюється  суспільство,  змінюються  діти  та  їх  батьки,  змінюється  на  краще  школа.     Одним  з  найважливіших  елементів  нового  педагогічного  мислення,  нового  погляду  на  урок  і  весь  навчальний  процес  є  зміна  погляду  вчителя  на  учня,  як  на субєкт виховання та  навчання.  Суспільство,  в  якому  ми  живемо,  рішуче  вимагає  не  покірних  виконавців,  не  просто  фахівців  і  навіть  не  слухняних  відмінників,  а  творчих  людей  з  широким  кругозором.  Вони  мають  уміти  самостійно  і  неординарно  мислити,  не  боятися  порушити  стереотипи,  аналізувати  явища  у  природному  і  суспільному  середовищі.  Зацікавлені,  допитливі  учні  прагнуть  проникнути  за  межі  побаченого.  Метою  сучасної  школи  є  об’єднання  розвитку  інтелектуальних  здібностей,  дослідницьких  умінь  і  творчого  потенціалу  учнів й  на  цій  основі  формувати  активну,  компетентну,  творчу  особистість.    Адже саме особистість  учня в наш час знаходиться в центрі навчального процесу. Це  потребує  від  вчителя переосмислення  цілей  і завдань уроку знову  ж  таки з позиції учня.  Звідси, все частіше виникає необхідність  ставити  учня  в  позицію дослідника, вчити його  спостерігати  і  аналізувати  навколишні  явища  та  події, пробуджувати в нього цікавість  до  ще  не  вирішених  завдань, з якими він може  зіткнутися  і  які  в  майбутньому  треба буде  вирішити.  Виховати  в  учнів  інтерес  до   знань,  збудити  їх  думку,  розвинути  допитливість  та  вміння  вести  дослідження  і  самостійно  робити  висновки  та  аналізувати  навколишній  світ – ось  головні  завдання, що повинен ставити перед собою сучасний вчитель.  А вирішенню цих завдань сприяє використання педагогом форм  і методів навчання, які насамперед дають поштовх до діяльності учнів. І однією з головних  є  науково-дослідницька  діяльність учнів.

Категорія: Мої файли | Додав: lyudmila2109
Переглядів: 916 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Липень 2016
Пошук
Фази Місяця

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz