25 березня на базі ДОІППО відбулася обласна виставка-презентація "Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини-2015"
На виставку було представлено 8 робіт учителів географії Солонянського району: Приймак О.М. - Письмечівська СЗШ Панкова О.П. - Новопокровська СЗШ Нікітчук О.А. - Новопокровська СЗШ Алькема Н.Я. - Мопрівська СЗШ Балаур Н.М. -Аполонівська НСШ Лимар О.М. - Солонянська СЗШ№1 Кириченко Л.О. - Малокалинівська НСШ Чуприна В.П. - Військова СЗШ.
ЗА ПІДСУМКАМИ ПЕРЕМОЖЦЯМИ КОНКУРСУ ОБЛАСНОЇ ВИСТАВКИ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ «ПЕДАГОГІЧНІ ЗДОБУТКИ
ОСВІТЯН ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ – 2015» ВИЗНАНО РОБОТИ УЧИТЕЛІВ:
Приймак Олена
Миколаївна (
учитель географії комунального закладу освіти «Письмечівська середня загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області») – робота «Формування
соціальної компетентності учнів через впровадження продуктивного навчання на
уроках геграфії та в позаурочний час».
Даний досвід
роботи поєднує традиційні і нетрадиційні форми і методи продуктивного навчання,
допомагає запровадити інноваційні технології навчання, сприяє виробленню
навичок практичного застосування набутих знань, належного рівня навчальних
досягнень учнів, розвитку творчих здібностей та обдарувань. В
даній роботі акцентовано увагу на розвиток інноваційної компетентної
особистості шляхом вдосконалення уроку географії за рахунок використання
продуктивного навчання на основі традиційних та інноваційних технологій.
Панкова Ольга Петрівна
(учитель географії комунального закладу освіти «Новопокровська середня загальноосвітня
школа І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області») -
посібник « Використання продуктивних технологій навчальної діяльності під час
вивчення теми «Металургійний комплекс». Даний посібник містить матеріал
продуктивного уроку географії у 9 класі, на якому створюються умови для
формування географічно-картографічних компетенцій та життєвих компетентностей.
Урок передбачає використання різноманітних форм і методів роботи, під час яких
учні під керівництвом вчителя і самостійно працюють з підручником, додатковими
джерелами та атласом і знаходять відповіді на питання, вчаться працювати в
групах, здійснюють інтелектуальні відкриття, висувають гіпотези, з’ясовують
проблеми металургійного комплексу та планують шляхи їх розв’язання. Щиро дякуємо усім учасникам за плідну і творчу працю, а також вітаємо колег з перемогою і бажаємо подальших творчих успіхів!!!
|